Coins Secrets op Instagram
Coins Secrets op Facebook
Coins Secrets op Twitter
Coins Secrets op Pinterest
RSS Coins Secrets -  Nieuwe huizen
 
  • Menu
  • Zoek een vakantiehuis

Covid-19 / Coronavirus-informatie - Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over de huidige situatie in verband met Covid-19.

Ons vergoedingsbeleid:

We leven momenteel in een uitzonderlijke situatie, daarom zijn er uitzonderlijke maatregelen aangekondigd om de economische, financiële en sociale stabiliteit van het land en met name die van de toeristische sector, die zeer sterk door deze gezondheidscrisis is getroffen, te behouden. Volgens de verordening van het Ministerie van Economie en Financiën hebben toerisme professionals de mogelijkheid om de door deze crisis getroffen boekingen uit te stellen naar een andere periode.

Uw verblijf kan helaas niet plaatsvinden:

U ontvangt een e-mail waarin u wordt gevraagd uw verblijf in uw vakantiehuis te verplaatsen naar een andere periode. U kunt uw verblijf in uw vakantiehuis binnen een periode van 18 maanden na ontvangst van deze e-mail verplaatsen.

Zullen mijn betalingen worden bewaard?

U ontvangt per e-mail een verzoek om uw verblijf in uw vakantiehuis te verplaatsen (binnen 18 maanden na ontvangst van de mail). U kunt ons uw nieuwe verblijfsdata aangeven, alle betaalde bedragen (aanbetaling of saldo) worden bewaard voor uw nieuwe boeking.

Voorwaarden verplaatsing boeking:

Onder de volgende voorwaarden kunt u een nieuw verblijf in uw vakantiehuis boeken:

  • U kunt uw verblijf in uw vakantiehuis verplaatsen (voor een nieuw verblijf binnen een periode van 18 maanden na ontvangst van de mail).
  • De nieuwe boeking is geldig onder voorbehoud van beschikbaarheid.
  • Als u uw verblijf omzet naar een andere seizoen (met een andere huurprijs) wordt er rekening gehouden met het prijsverschil (ofwel moet u een toeslag betalen, ofwel betalen wij het verschil terug).
  • In het geval dat uw oorspronkelijke reservering inclusief verzekering was, is de waarde van uw oorspronkelijke reservering het totale bedrag dat voor uw reservering is betaald, inclusief de verzekeringspremie.
  • Voor elk verzoek tot annulering na 15/09/2020 van het nieuw geboekte verblijf zijn de standaard annuleringsvoorwaarden van toepassing.

Hoe kan ik mijn verblijf uitstellen?

In de e-mail die we u sturen kunt u de planning van uw accommodatie bekijken om de beschikbaarheid voor een toekomstig verblijf na te zien, u kunt uw nieuwe gewenste data aangeven en daarna nemen wij snel terug contact met u op om uw nieuwe boeking te bevestigen.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Gezien de uitzonderlijke context van de pandemie, zijn daarom uitzonderlijke maatregelen aangekondigd om de economische, financiële en sociale stabiliteit van het land, en met name die van de toeristische sector, die zwaar is getroffen door deze gezondheidscrisis, te behouden. Volgens de verordening van het Ministerie van Economie en Financiën in Frankrijk hebben toerisme professionals de mogelijkheid om de door deze crisis getroffen boekingen uit te stellen.

Uw verblijf kan helaas niet plaatsvinden:

U ontvangt een e-mail waarin u wordt gevraagd uw verblijf in uw vakantiehuis te verplaatsen naar een andere periode. U kunt uw verblijf in uw vakantiehuis binnen een periode van 18 maanden na ontvangst van deze e-mail verplaatsen.

We hopen dat u begrijpt dat we op deze manier de belangen van iedereen (vakantieganger en huiseigenaar) het beste beschermen. Indien u na de voorgestelde 18 maanden uitstel uw verblijf toch niet heeft kunnen verplaatsen, zullen wij de betaalde bedragen terugbetalen. Desondanks, om het toerisme in Frankrijk te behouden, doen we een beroep op uw begrip en uw solidariteit en we danken u bij voorbaat voor uw moeite om uw verblijf in uw vakantiehuis te verplaatsen.

Kan ik mijn verblijf annuleren?

Tijdens een periode van inperking die door de openbare autoriteiten is vastgesteld:
Annulering van verblijf tussen 1 maart en 15 september 2020 is onderworpen aan regeringsverordening nr. 2020-315 van 25 maart 2020 met betrekking tot de financiële voorwaarden voor de afwikkeling van bepaalde toeristische reisovereenkomsten en boekingen in uitzonderlijke en onvermijdelijke omstandigheden of overmacht.

Uw verblijf kan helaas niet plaatsvinden:
U ontvangt een e-mail waarin u wordt gevraagd uw verblijf in uw vakantiehuis te verplaatsen naar een andere periode. U kunt uw verblijf in uw vakantiehuis binnen een periode van 18 maanden na ontvangst van deze e-mail verplaatsen.

Buiten de periodes van inperking die door de overheid zijn vastgesteld:
Elke annulering buiten een door de overheid vastgestelde inperkingsperiode valt onder de bepalingen van onze gebruikelijke algemene voorwaarden..