Indien u verder navigeert op deze website accepteert u het gebruik van cookies voor bezoekers statistieken en een verbeterde navigatie te realiseren (meer weten/instellen)
 
Coins Secrets op Google+
Coins Secrets op Facebook
Coins Secrets op Twitter
Coins Secrets op Pinterest
RSS Coins Secrets -  Nieuwe huizen
 
 
  • Menu
  • Zoek een vakantiehuis

Coins Secrets

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest gestelde vragen betreffende reservering en over hoe u een passend vakantiehuis kunt vinden op de website van Coins Secrets. In de betreffende categoriën vindt u antwoord op de meest gestelde vragen.

Over Coins Secrets

Wie zijn wij ?

Opgezet in juli 2006, Coins Secrets is zich gespecialiseerd in de verhuur van charmante en prestigieuze vakantiehuizen.
We bieden een ruime keus in vakantiehuizen in de Provence, aan de Côte d’Azur, in de Savoie, Haute Savoie en de Dordogne.

Coins Secrets heeft eveneens een website gewijd aan de verkoop : www.lesdemeuresdanca.com

Wat voor service bieden wij ?

Coins Secrets is geen advertentiesite voor particulieren. Ieder vakantiehuis is door ons bezocht alvorens in ons aanbod te worden opgenomen.

Hoe kunt u ons bereiken ?

Meer informatie of inlichtingen, kunt ons  middels de volgende formulieren aanvragen :

Wij antwoorden u zo spoedig mogelijk

U kunt ons ook telefonisch bereiken op 00 33 490 480 020, van 9.00 tot 17.45 (Maandag tot en met Vrijdag) of van 9.00 tot 12.00 (Zaterdag). Wij spreken Nederlands, Frans, Engels en Duits.

end faq

Hoe werkt onze website ?

Hoe abonneer ik mij op de newsletter ?

Om u op onze newsletter te abonneren gaat u naar de openingspagina van onze website. Links onderaan deze pagina vindt u het formulier "Newsletter".  Kies "vakantieganger" en geef uw naam en e mail adres in, markeer "OK".

Hoe kan ik mij uitschrijven op de newsletter ?

Om u uit te schrijven klikt u in de ontvangen newsletter onderaan op " "uitschrijven".

Wat is een zoek alert ?

Als u geen beschikbaar vakantiehuis hebt gevonden dat aan uw criteria voldoet, stellen wij u voor een zoek alert te creëren. Zodra Coins Secrets nieuwe vakantiehuizen binnen uw criteria te bieden heeft, of in geval van een annulering van een passende woning, wordt u direct per e mail ingelicht.

Hoe creëer of verwijder ik een zoek alert ?

Creëer een alert :
Om een e mail alert te creëren gaat u naar de ontvangstpagina van onze website. Linksbovenaan vindt u de rubriek "snelle zoekopdracht". U dient hier uw criteria in te geven en op "OK" te klikken. Een pagina met zoekresultaten opent zich, u dient nu rechts bovenaan deze pagina op "creëer een zoek alert" te klikken. U dient nu uw zoek criteria in te geven evenals uw e mail adres en op "creëer deze zoek alert" te klikken.

Verwijder een zoek alert :
Om uw zoek alert te verwijderen dient u op de hiertoe bestemde link te klikken in de zoek alert die u hebt ontvangen. 

Hoe vind ik een vakantiehuis op de website Coins Secrets ?

U kunt op meerdere manieren zoeken op onze website Coins Secrets, direct zoeken op enkele criteria of zoeken via meerdere criteria tegelijk : 

Direct zoeken : 

  • Zoek per regio of aantal slaapplaatsen
  • Zoek op de kaart : voor elke regio staan de vakantiehuizen op de interactieve kaart, via een klik op het betreffende huis komt u op de complete beschrijving van het huis.
  • Zoek op stad of dorpsnaam : deze rubriek zoekt voor u alle huizen binnen een straal van ongeveer 10 km van de door u aangegeven plaatsnaam.
  • Zoek op thema: Deze rubriek zoekt voor u alle huizen die binnen het door u gezochte thema vallen : Internet verbinding/ Wijndomein / Golfbaan binnen 10 km / Tennisbaan / Bijzondere vakantie / Huisdieren toegestaan / Strand / Bergen skigebied

Zoek op meerdere criteria :

Via deze rubriek kunt u meerdere criteria tegelijkertijd aangeven :

  • Beschikbaarheid
  • Regio
  • Ligging
  • Maximum aantal slaapplaatsen
  • Faciliteiten
  • Speciale aanbiedingen

end faq

Reservering

Hoe reserveer ik ?

Indien u wilt reserveren naar aanleiding van ons aanbod, kunt u ons per e mail of telefoon uw aanvraag bevestigen. Wij sturen u dan het reserveringscontract per e mail toe.

De reservering is definitief na ontvangst van het door u ondertekende contract en de aanbetaling.

De betalingscondities :

  • Bij reservering een aanbetaling van 25 % van het totale huurbedrag
  • Het saldo dient 1 maand voor aankomst betaald te worden. 

In geval van reservering binnen 4 weken van de datum van aankomst, dient het gehele bedrag bij reservering betaald te worden. 

Algemene voorwaarden : Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken

Kan ik het exacte adres van het vakantiehuis krijgen ?

U krijgt het exacte adres bij reservering, na ontvangst van uw betaling. De huiseigenaar heeft zijn huis bij ons gemandateerd, voor de confidentialiteit kunnen we u het exacte adres pas na reservering geven.
Natuurlijk kunnen we u wel alle nodige informatie geven wat betreft de ligging en de directe omgeving van het huis.
Mocht het huis door zijn locatie eventueel geringe visuele of geluids - hinder ondervinden dan staat dit in de omschrijving op de website aangegeven.

Kan ik mijn huisdier meenemen ?

MHelaas zijn niet in alle vakantiehuizen huisdieren toegestaan. Op de website, op het pictogram (met hond) bovenaan de presentatie van ieder vakantiehuis kunt u zien of huisdieren in het betreffende huis zijn toegestaan.
Als het pictogram met de hond is doorgehaald betekend dat huisdieren hier niet zijn toegestaan.
Om uitsluitend vakantiehuizen te selecteren waar uw huisdier ook welkom is kunt u via “snelle zoekopdracht" linksbovenaan op « + meer criteria » klikken. Via « + meer criteria » dient u eerst de regio van uw keuze aan te geven, daarna kunt u naast andere criteria bij « karakteristieken » huisdieren welkom aankruisen.
Zo verkrijgt u een overzicht van huizen waar ook uw huisdier welkom is.

Telt een baby als volledige persoon ?

Ieder vakantiehuis wordt voor een maximum capaciteit aangeboden. Deze capaciteit is met de huiseigenaar afgesproken en is contractueel en dient dus niet overschreden te worden. Een baby ongeacht zijn leeftijd telt ook als persoon.

Zijn lakens en handdoeken inbegrepen ?

Niet in alle vakantiehuizen zijn lakens en beddengoed inbegrepen en voorzien. Deze informatie vindt u in de beschrijving geheel onderaan bij tarief terug.

Wij komen met meer personen dan de maximale capaciteit van het huis. Kunnen we toch komen ?

Ieder vakantiehuis wordt voor een maximum capaciteit aangeboden. Deze capaciteit is met de huiseigenaar afgesproken en is contractueel en dient dus niet overschreden te worden. We raden u aan bij reservering hier rekening mee te houden. Indien u ter plaatse de maximaal toegestane capaciteit overschrijdt kan u de toegang tot het vakantiehuis geweigerd worden, of een extra toeslag wordt in rekening gebracht.

Is het mogelijk ter plaatse over een babybed en kinderstoel te beschikken ?

In sommige huizen zijn een babybed en kinderstoel voorzien. Deze informatie vindt u terug in de technische beschrijving onder “uitrusting binnen” van ieder huis. 

Is het ook mogelijk voor een weekend of enkele dagen te reserveren ?

Wij verhuren in principe uitsluitend per week, van Zaterdag tot Zaterdag. Enkele vakantiehuizen kunnen echter ook voor een paar dagen worden gehuurd. Om deze huizen te vinden kiest u in "duur verblijf" het item "een paar dagen".

Kunnen we op een andere dag in de week aankomen ?

Wij verhuren in principe uitsluitend per week, van Zaterdag tot Zaterdag. Enkele vakantiehuizen kunnen ook voor een paar dagen worden verhuurd, hier kunt u ook op een andere dag aankomen. Om deze huizen te vinden kiest u in "duur verblijf" het item "een paar dagen".

Kan ik het huis bezoeken alvorens te reserveren ?

Het is niet mogelijk de huizen te bezoeken, natuurlijk staan wij tot uw beschikking om op al uw eventuele bijkomende vragen te antwoorden.

Ik heb het saldo betaald, maar geen voucher ontvangen ?

Na ontvangst van uw eindbetaling sturen wij altijd per e mail een voucher toe met alle gegevens.
Mogelijke oorzaken indien u nog niets ontvangen hebt  :

  • of we hebben uw betaling nog niet ontvangen
  • of de door ons verstuurde e mail is in u spam muur blijven hangen 

In dat geval neemt u direct contact met ons op, dan versturen we u de e mail opnieuw.

end faq

Betaling, verzekering en borg

Hoe verloopt de betaling ?

Bij reservering dient een aanbetaling van 25% betaald te worden. Het saldo dient 1 maand voor aankomst te worden betaald.
In geval van reservering met aankomstdatum binnen 4 weken dient het gehele huurbedrag ineens bij reservering te worden betaald.
Zie algemene voorwaarden 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden ?

U kunt (online) met credit card betalen (VISA, EUROCARD, MASTERCARD) of via een bankoverschrijving. American Express is niet mogelijk.

Wat dekt de door Coins Secrets aangeboden verzekering ?

L’assurance proposée par Coins Secrets couvre :

  • ln geval van annulering (als het annuleringsmotief in de annuleringsvoorwaarden is opgenomen) zijn uw aanbetaling en het saldo gedekt.
  • Eventuele onderbreking van uw verblijf (als het motief in de voorwaarden is opgenomen)
  • Door u onverhoopt veroorzaakte schade aan het vakantiehuis
  • Uw transport naar huis in geval van ernstig ongeval

Op aanvraag kunnen we u de algemene verzekeringsvoorwaarden van de verzekering toesturen.

Ben ik verplicht de door Coins Secrets aangeboden verzekering te nemen?

U bent vrij de door ons aangeboden verzekering te nemen of niet.
U bent in het geval dat u onze verzekering niet wilt echter wél verplicht zelf verzekerd te zijn in geval van door u aangerichte schade aan het vakantiehuis.
In dat geval dient u ons een verzekeringsbewijs te overleggen van uw eigen verzekeringsmaatschappij dat u dekt in geval van door u aangerichte schade aan het vakantiehuis.

De door Coins Secrets aangeboden verzekering dekt :

  • In geval van annulering (als het annuleringsmotief in de annuleringsvoorwaarden is opgenomen) zijn uw aanbetaling en het saldo gedekt.
  • Eventuele onderbreking van uw verblijf (als het motief in de voorwaarden is opgenomen)
  • Door u onverhoopt veroorzaakte schade aan het vakantiehuis
  • Uw transport naar huis in geval van ernstig ongeval

Op welk moment moet ik de borg betalen ?

De borg dient ter plaatse bij aankomst overhandigd te worden, aan de huiseigenaar of zijn vertegenwoordiger. De borg kan per bankchèque of kontant overgedragen worden. 

Wat is het bedrag van de borg ?

Het bedrag van de borg varieert per huis en per huiseigenaar.  Het bedrag vindt u terug in uw huurcontract, en op de website bij de presentatie van het huis geheel onderaan onder de vermelding van de tarieven.

Wanneer krijg ik de borg terug ?

De borg wordt door de meeste eigenaren bij vertrek, of uiterlijk binnen 15 dagen na vertrek teruggegeven. Natuurlijk op voorwaarde dat er geen schade is aangericht.

end faq

Annulering

Hoe kan ik mijn reservering annuleren ?

Indien u uw reservering wilt annuleren dient u Coins Secrets direct per telefoon of e mail te contacteren. 

Krijg ik bij annulering mijn betaling terug ?

Indien u de door ons aangeboden annuleringsverzekering heeft afgesloten en indien het motief van uw annulering in de verzekeringscondities is opgenomen keert de verzekering volgens de betreffende condities uit.  
Indien u niet de door Coins Secrets aangeboden annuleringsverzekering heeft afgesloten :

  • Bij annulering tot 6 weken voor aankomstdatum, verliest u uw aanbetaling.
  • Indien u binnen 6 weken voor aankomst annuleert bent u eveneens het saldo schuldig.
  • In geval het huis na uw annulering opnieuw verhuurd kan worden tegen dezelfde condities, verliest u alleen uw aanbetaling.

Uw annulering dient eveneens per aangetekende brief aan Coins Secrets kenbaar gemaakt te worden. Algemene voorwaarden bekijken

end faq

Aankomst en vertrek in het vakantiehuis

Hoe ontvang ik mijn huurcontract en voucher ?

Uw huurcontract en voucher worden u per email toegestuurd. U ontvangt de voucher met alle gegevens voor uw verblijf zodra wij uw ondertekend contract en uw eindbetaling ontvangen hebben (4 weken voor aankomst).

Hoe krijg ik het exacte adres van het vakantiehuis ?

Het exacte adres krijgt u alleen na reservering. Het adres is in de voucher aangegeven. 

Hoe laat kan ik aankomen ? Wat te doen als ik te laat aankom ?

De contractuele aankomsttijd is op Zaterdag tussen 17 uur en 19 uur. We raden u aan de huiseigenaar of zijn vertegenwoordiger zelf te contacteren om uw verwachte aankomsttijd af te spreken. U krijgt de contactgegevens van deze persoon in de voucher. Zo kunt u ook onderweg zelf de persoon die u ter plaatse ontvangt informeren in geval van vertraging.

Kan ik niet vroeger aankomen ?

De contractuele aankomsttijd is op Zaterdag tussen 17 uur en 19 uur. Tussen het vertrek van de vorige huurders en uw aankomst moet het huis schoongemaakt en voor uw aankomst gereedgemaakt worden. Deze tijd is nodig om u in optimale conditie te kunnen ontvangen.
Natuurlijk kunt u zelf contact opnemen met de eigenaar om te vragen of u eventueel al iets eerder in de woning zou kunnen, indien het huis al eerder klaar is. 

Hoe krijg ik de sleutels ? Is er iemand die me ter plaatse ontvangt ?

De sleutel krijgt u ter plaatse bij uw aankomst van de eigenaar of zijn vertegenwoordiger. Op dit moment dient u eveneens de borg over te dragen.

Welke documenten moet ik ter plaatse laten zien ?

Bij aankomst dient u uw voucher aan de eigenaar of aan zijn vertegenwoordiger te laten zien. U dient eveneens bij aankomst de borg over te dragen. 

Wat moet ik ter plaatse betalen ?

Bij aankomst dient u de borg af te dragen en eventueel bijkomende kosten zoals aangegeven in het huurcontract te worden te betalen. 

Hoe laat moet ik vertrekken ?

De vertrektijd is op Zaterdagochtend om 10 uur. 

Hoe verloopt het vertrek ?

Bij uw vertrek komt de eigenaar of zijn vertegenwoordiger langs voor de sleutel en om te zien of het huis netjes is achtergelaten en er geen schade is aangericht. U krijgt uw borg ter plaatse, of uiterlijk 15 dagen na uw vertrek terug, behalve als er bij uw vertrek schade is geconstateerd.

end faq

Na mijn vertrek

Ik heb tijdens mijn verblijf wat schade aangericht, maar ik had de aangeboden verzekering afgesloten. Hoe komt het dat deze schade van mijn borg wordt afgetrokken ?

De borg dient in dat geval om de franchise en de veroudering te dekken. 

end faq

end faq