Coin Secret is een agentuur gespecialiseerd in de verhuur van vakantiehuizen.
Coin Secret
SAS ANAKA kapitaal 51 000 €
55, rue des Clastres - BP 2 - 84320 Entraigues sur la Sorgue - Frankrik
Het bedrijf met een kapitaal van 51 000 Euros is ingeschreven bij het : Répertoire du Commerce et des Sociétés d'Avignon onder nummer : 490 214 400
Nummer TVA : FR22490214400
Nummer SIRET : 490 214 400 00031
APE : 703A
In bezit van licenties voor beheer : n° CPI 8401 2016 000 011 374, afgegeven door de Chambre de Commerce du Vaucluse.
Financiële garantie door LLOYD’S INSURANCE COMPANY S.A. onder no SLEGAI05297 voor een bedrag van 500.000 Euros voor beheer.
Professionele aansprakelijkheidsverzekering bij AXA FRANCE IARD, polis n°: 10574415604.
Activiteit agentuur onderhevig aan de wet n°70-9 du 2 janvier 1970, genaamd "loi Hoguet" an applicatie n°72-678 van 20 Juli 1972
Telefoonnummer : +33 (0)4 90 48 00 20
E Mail adres : contact [arobase] coinsecret.com
Directeur : Madame Anna Bourdon
Provider website : OVH
Zetel : 2 rue Kellermann - 59100 Roubaix - Frankrik - Telefoonnummer : +33 (0) 820 698 765.
Overeenkomstig artikel L. 612-1 van het wetboek van consumentenrecht heeft de consument, onder voorbehoud van artikel L.612.2 van het Wetboek van Consumentenrecht, de mogelijkheid om een verzoek tot minnelijke schikking in te dienen door bemiddeling, binnen een termijn van minder dan een jaar na de datum van van zijn schriftelijke klacht aan de beroepsbeoefenaar.
Deze instelling heeft, door lidmaatschap geregistreerd onder het nummer 50107/VM/2207 de SAS Médiation Solution als een consumentenbemiddelingsentiteit. consumentenbemiddeling.
Om zich tot de bemiddelaar te wenden, moet de consument zijn verzoek indienen:
- Hetzij schriftelijk aan :
Sas Médiation Solution
222 chemin de la bergerie
01800 Saint Jean de Niost
Frankrijk
Tel. 04 82 53 93 06
- Of per e-mail naar:
- Of door het onlineformulier "Contact opnemen met de bemiddelaar" op de website www.sasmediationsolution-conso.fr
Ongeacht de wijze waarop de zaak wordt doorverwezen, moet het verzoek absoluut bevatten:
- De post-, telefoon- en elektronische contactgegevens van de aanvrager
- De naam en het adres van de aanvrager,
- De naam, het adres en het inschrijvingsnummer van de betrokken beroepsbeoefenaar bij Sas Médiation
- Een korte uiteenzetting van de feiten. De consument deelt aan de bemiddelaar mee wat hij van deze bemiddeling verwacht en waarom,
- Een kopie van de eerdere klacht en alle documenten aan de hand waarvan het verzoek kan worden onderzocht (bestelbon, factuur, bewijs van (bestelbon, factuur, betalingsbewijs, enz.)